.

.

 

 

 

   مودئرن تورکو 

   ناصر مرقاتی

 

 

ناصر مرقاتی

  • مودئرن تورکو

تئلویزیون: " .... اؤزونه قایغی گؤستر!".

قیز:

- "نئینیم‌کی ساچلاریم برق وورسون؟".

تئلویزیون:

- "... ساچ دوزمونوزو قورویوب و ساچلارینیزی برپا ائدر.".

قیز:

-  " چوخ چالیشدیم برپا اولمادی.".   

اوغلان او بیری اوتاقدا:

-  "برپا اولونماسا، اوندا آرتیق گؤزموزو آچیب نظارت ائله‌مه‌لیک.".

قیز کانالی ده‌ییشره‌ک:

- "الیم‌دن گلن نظارتی ائدیرم. اولمور کی، اولمور.".

تئلویزیون:

- "یوخاری رایونلاردا بو گون 20- 25 درجه‌نی تشکیل ائده‌جک.".

اوغلان:

- " گرک بیر جوره تشکیل‌ائلییه‌ک.".

قیز کانالی ده‌ییشره‌ک:

- "من، تشکیل‌ائلییه‌ن شامپون‌لارین هامیسین ایمتاحان ائله‌میشم، اولمویوب.".

تئلویزیون:

- "ائرمنی طرفی هئچ بیر گوٌذشته گئتمه‌یی ایسته‌میر.".

اوغلان:

- "تشکیل ائدنمه‌سک اوندا گوٌذشته گئتمه‌لییک.".

قیز کانالی ده‌ییشره‌ک:

- "من ساچلاریمین تؤکولمه‌سینه نئجه گؤذشته گئده بیله‌رم؟!".

تئلویزیون (فیلم): "من بئله بیر جزایه لاییق ده‌ییرم.".

اوغلان:

-  "ایشه لاییقلی آدام ایستیر.".

قیز:

-  " دئییرسن یانی من لاییقلی دئییلم؟ داها سنین بو سؤزونه دؤزه بیلمرم، من بو قه‌در عذابا لاییق ده‌ییرم!".

اوغلان:

- " آدام باجاریقسیز اولسا ایشی کورلار.".

قیز:

- "سن منی ایتتهام ائدیرسن!"

قیز حیرسله ائودن چیخیر، آرخاسیجا قاپینی چیرپیر.

اوغلان:

- "بورا باخ! منه دئمه‌دن قویوب گئتدی!".

                                                                           22-12-2010